Alla inlägg den 13 november 2012

Av Gabriella - 13 november 2012 17:23

  Hej!

Idag är en väldigt bra dag! Vilket inte hör i hop med vad jag drömde om i natt...


Jag drömde att jag var på en slags kanival. Alla vakter var utklädda, dom hade ett hästhuvud på huvudet och resten av kroppen var täkt av röda kläder. Jag kommer vad men helt plötsligt kommer vakterna springande mot mej med nån slags yxa i handen. Dom omringar mej och dom som var runt omkring mej. Sen pekar dom på mej och säger: du där! kom fram hit. Alla vakterförsvninner utom en som säger åt mej att ställa mej på knä och böja ner huvudet. han säger att jag ska böja ner huvudet så att han kan hugga av det. Jag gör som han säger och han siktar. Precis när han tänker hugga mej i nacken så börjar jag prata som att det inte är något speciellt med det här. Jag hoppar runt och fråga om det gör ont och är hur glad som helst. han säger åt mej att det inte gör ont alls. Så jag sätter mej ner igen. När jag har ställt mej på knä så kommer ångesten. Och då snackar vi ÅNGEST jag börjar gråta och tänka på att jag är för ung för att dö och att det är så mycket saker jag vill göra men inte har gjort. det är då det verkligen blir en mardrömm... jag springer därifrån. När jag har sprungit i kanske 15 min så kommer det massa vakter och omringar mej. Dom säger att jag ska ställa mej ner på knä annars dödar dom min familj oxå. Sen vaknar jag.    

Dagens dröm var en jävligt hemsk mardröm.

Ha det bäst!  

Presentation


My dreams

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards