Alla inlägg den 21 november 2012

Av Gabriella - 21 november 2012 20:23

I natt hade jag en grymt konstig dröm. Eller den var kul på nått sett men ändå så kändes den så tung.


Alltså jag drömde att jag bodde i en bunker under jorden med en massa andra människor. Sen efter ett tag så blev vi attackerade. Det var som människor fast robotar. I allafall dom sprang runt med vapen fast dom sköt aldrig (skumt...). Sen kom det fler och fler och jag och nån ameral började slåss mot dom och på något sätt så började jag jord bända. Men jag kunde bara få marken att resa sej på nått sett. Så att mina motståndare blev rädda och sprang.


Men medans ja "bände" jorden så kändes det så tungt och så ansträngande. Känslan påmindes om en gång när jag drömde att jag kunde flyga. men det kändes så tungt hela tiden så att det var omöjligt.


Iallafall så var det en rätt så... snurrig dröm. Kommer inte i håg så mycket.


Ha det bäst!  

Presentation


My dreams

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards