Direktlänk till inlägg 26 november 2012

The sleep over club

Av Gabriella - 26 november 2012 18:48

Helt sjuk dröm i natt!

Fast väldigt kort och knäpp.

Jag var i en trädgård och gjorde ingenting. Sen helt plötsligt kommer det massa tjejer springande mot mej och frågar på engelska vad ska vi hitta på.

Jag: vi kan väll springa runt i trädgården?

Dom:ja!

Så vi springer runt i cirklar. Vi bara springer och springer. Sen sätter dom ut en filt på gräsmattan som vi sätter oss på. Då kommer jag på att det är ju tjejerna från The sleep over club som jag sitter och har picknick med   Det var ett program som gick på tv när jag var liten. Vi pratar om något som jag inte kommer i håg. Men jag minns att dom sa nått om snö.Jag pratar Engelska hela tiden och jag pratar med någon jätte rolig accent och svengelska. Det låter jätte kul men allt känns så naturligt. Sen kommer jag inte i håg mera.

Ni vet när jag pratade om att jag skulle försöka ta kontroll över mej själv i drömmen? Jag glömde bort och jag kände mej så svag för drömmen jag bara gjorde allt utan nått speciellt. Det var liksom som om någon gorde allt åt mej. 

zez  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriella - 26 november 2012 18:45


Några frågor...   Varför gjorde jag den grön??????? Ha det bäst!   ...

Av Gabriella - 25 november 2012 19:39

1. Kan blinda se när dom drömmer?    2. Är det sant att allt känns naturligt i drömmar? 3. Kan man känna smärta i drömmar?   Det var bara tre fråger, men har massa andra fråger, Lägger upp dom sen     zez   ...

Av Gabriella - 25 november 2012 19:32

Drömmen jag drömde i natt var så hackig på nått sätt,    ja liksom minns bara vissa delar. Och alla delar är likadana jag står på nått slags brunnlock och runt om mej är det vatten och kanske tio meter ifrån mej så är det någon slags regnskog. Det än...

Av Gabriella - 24 november 2012 17:01


Fast på den här bilden som ja gjorde i paint så skrev jag saker i stället... skit samma.   Skrev ner det ja tänker på när jag hör ordet drömmar har blandat dom olika definitationerna (säger man så???) av ordet drömmar. kram på er!   ...

Av Gabriella - 21 november 2012 20:23

I natt hade jag en grymt konstig dröm. Eller den var kul på nått sett men ändå så kändes den så tung.   Alltså jag drömde att jag bodde i en bunker under jorden med en massa andra människor. Sen efter ett tag så blev vi attackerade. Det var som m...

Presentation


My dreams

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards